Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Κι έρχεται και o πραγματογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων που τους αδειάζει

Κι έρχεται  ο ειδικός στο  NewsI  που απαντάει στα γελοία ενδεχόμενα  του  NewsIt  !!!

"Είναι εντελώς απαράδεκτο και άκρως επικίνδυνο να συντελείται με προχειρότητα η ανάσχεση των οχημάτων σε κλειστό αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, μόνο από δύο άτομα τα οποία κουνούσαν κόκκινες σημαίες" επισημαίνει ο Π.Μαδιάς

Οπως δήλωσε στο Newsit o πραγματογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς "δυστυχώς για μια ακόμη φορά, από παραλείψεις κάποιων ανεύθυνων θρηνούμε 5 νεκρούς σε ένα μεγάλο πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα καθώς και 30 τραυματίες και το πρωτοφανές για τη χώρα μας είναι να συντελειται η μεγαλύτερη καραμπόλα με εμπλοκή άνω των 35 οχημάτων. 


Βέβαια, τα αίτια του δυστυχήματος θα πρέπει να διερευνηθούν και διερευνώνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ομως θα ήθελα να θέσω και 3 κυρίαρχα ερωτήματα. Πρόκειται για τρελό φορτηγό; Πρόκειται για τρελό οδηγό; Ή πρόκειται για τρελό εργολάβο που δεν έκανε σωστή ανάσχεση της κυκλοφορίας με την απαραίτητη σήμανση, ουτως ώστε να συντελείται προοδευτική επιβράδυνση των οχημάτων μέχρι και το τελικό στάδιο της ακινητοποίησής τους. 

Για παράδειγμα, στο συγκεκριμένο σημείο του δυστυχήματος έχουμε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Σκοπός της ανάσχεσης της κυκλοφορίας είναι από δύο λωρίδες επιτάχυνσης να κάνουμε δύο λωρίδες για την προβλεπόμενη και απαραίτητη, ασφαλή επιβράδυνση. 

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν δύο οχήματα ανά κατεύθυνση σε απόσταση τουλάχιστον 5 χιλιομέτρων από το σημείο των έργων  με τους ειδικούς φάρους και με την ειδική σήμανση, ούτως ώστε οι οδηγοί να ενημερώνονται εγκαίρως οτι κάτι γίνεται μπροστά τους για να μη γίνεται ανεξέλεγκτα η επιβράδυνση των οχημάτων. 

Τώρα, ως προς την επικαλούμενη βλάβη του οδηγού της νταλίκας, οτι δήθεν δεν έπιασαν τα φρένα και κινούνταν για παρατεταμένη απόσταση 23 χιλιομέτρων με βλάβη στο σύστημα πέδισης, με βρίσκει τεχνικά ασύμφωνο. Και αυτο γιατί λόγω της υπερθέρμανσης, ή θα είχε ακινητοποιηθεί μόνη της η νταλίκα και θα είχαν μπλοκάρει τα φρένα ή θα είχε πάρει φωτιά πολύ πιο πριν. 

Σε κάθε περίπτωση αν ο οδηγός ήθελε να γίνει δεκτή η οποιαδήποτε προβαλλόμενη εκδοχή οτι υπήρξε άλλης μορφής βλάβη στην κινηματική αλυσίδα του συστήματος τροχοπέδησης, για παράδειγμα λόγω ατέλειας αέρα ...των φρένων, η νταλίκα θα ακινητοποιούνταν αυτόματα από μόνη της. Ετσι δε θα είχαμε αυτό το μέγεθος και την έκταση της σύγκρουσης. 

Στο ερώτημα αν ο οδηγός κοιμήθηκε ο κύριος Μαδιάς απαντά "άποψή μου είναι οτι αυτό δε μπορεί να συνέβη γιατί χτυπάει ένα αυτοκίνητο, χτυπάει δύο, χτυπάει πέντε αυτοκίνητα, δε ξυπνάει ο οδηγός απότομα; Εδώ συνέχισε την πορεία του και παρέσυρε 40 αυτοκίνητα. Δε με βρίσκει σύμφωνο αυτή η εκδοχή". 

Σε κάθε περίπτωση αν υπάρχουν κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο και αν οι κάμερες ήταν στραμμένες πάνω στο σημείο, αυτό θα βοηθήσει στην διερεύνηση της υπόθεσης" είπε τέλος ο ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου