Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Και το παράπονο της Βέφας που η Ελλάδα δεν ξέρει να προβάλει την αξία της!!!

Ας ευθυμήσουμε λίγο γιατί το έχουμε ανάγκη .

 Η Πρύτανις της Μαγειρικής ,η Βέφα , ζητάει από τους φίλους της στο facebook να κάνουν ομαδική διαμαρτυρία στο κρατικό κανάλι για να την προσλάβουν .Θεωρεί απαράδεκτο να μην αξιοποιούν μια αξία ανεκτίμητη που είναι η αφεντιά της . Βέβαια αυτό το αποδίδει ότι η ίδια δεν έχει "μπάρμπα στην κορώνα"!!!
Ανατριχιάζει η Βέφα για το πως "εκτελείται" το σούσι στην τηλεόραση και μετά "εκτελεί" εμάς με αυτά που γράφει και πώς τα γράφει  .
 Και το κυριότερο  : Πόσο μπορεί να είναι το μήκος και το πάχος του καλαμιού  των τηλεπροβεβλημένων


Φιλες και φιλοι μου, Καλο μεσημερι! Αφορμη για να γραψω αυτο το κειμενο μου εδωσε η φιλη Μαρια Ταταρη που εγραψε "Ωραια διαδικασια με τη Βεφα στην κουζινα. Μας λειπει η παρουσια της στην TV. Κριμα!"
Μου εχετε γραψει το ιδιο πολλες φορες, οι περισσοτερες απο εσας. Καντε ομαδικη διαμαρτηρια με επιστολες στο κρατικο καναλι. Εκει επρεπε να ειμαι απο καιρο!. Δεν με χρειαζεστε μονον εσεις φιλες και φιλοι μου. Με χρειαζεται η Ελλαδα. Η αναγνωρισημοτητα μου ανα τον κοσμο ειναι πολυ μεγαλη. Θα επρεπε να ειμαι στο κρατικο καναλι και να δινω μια ελληνικη συνταγη καθε μερα. Να προβαλω την Ελλαδα και την κουζινα της, και να προσελκυω τουριστες. Χανει η Ελλαδα που δεν με εκμεταλευεται. Εβλεπα απο τη ΝΕΤ ασχετους να δειχνουν ΣΟΥΣΙ και ανατριχιαζα. Αν ειναι δυνατον ελεγα! τσιμπιωμουν για να βεβαιωθω οτι βρισκομαι στην Ελλαδα και οχι στην Ιαπωνια. Δυστυχως η Ελλαδα δεν ξερει να προβαλει τις αξιες της και να τις εκμεταλεβεται! και φυσικα οχι μονο στη δικη μου περιπτωση. Παντου ασχετοι και αναξιοι. Λαμογια! Τοποθετουνται σε θεσεις κλειδια με μοναδικο προσον οτι εχουν μπαρμπα στην κορωνα! Προκυρησονται διαγωνισμοι μαιμουδες!!! αυτοι που προοριζονται για τις θεσεις εχουν ηδη προσληφθει. Αν δεν κλεισει αυτη η πληγη! η Ελλαδα δεν προκειται να κανει ουτε ενα βημα μπροστα. Κοινοποιηστετο στους φιλους σας. — λυπημένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου