Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Απορίες ...

Με το μεγάλο  μπαμ του Τ.Τ μάθαμε ότι ο Φιλιππίδης ήταν ήδη στην Αμερική για δουλειές και γι'αυτό δεν τον συνέλαβαν παρά το ένταλμα σύλληψης λόγω βαρειών κατηγοριών .
Κι εκεί που είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι τι σόι δουλειές είχε στην Αμερική αφού από το πρωί ως το βράδυ μιλούσε στα μίντια , μου λύθηκε η απορία .Τον συνέλαβαν χθες βράδυ στην Κων/πολη!

Έλα όμως που μου γεννήθηκαν νέες απορίες !
Πότε άραγε πήγε στην Κων/πολη  ; Αμέσως μετά από το ένταλμα ή πριν ; Νομίζω πως έχει σημασία.

Και τι έκανε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η έκδοση εντάλματος σύλληψης του ;  Μια επικοινωνιακή  μιντιακή απολογία τηλεφωνικώς (δήθεν  από την Αμερική ) προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη θέση του.
.
Και καλά τώρα ! Ένας πρώην διοικητής  του Τ.Τ  με τόσα "προσόντα" μιλούσε απο το κινητό του με τις ώρες στα μίντια και δεν ήξερε ότι ήδη τον είχαν εντοπίσει από το πρώτο τηλεφώνημα ;;;
Και γιατί οι διωκτικές αρχές του έδωσαν αυτό το περιθώριο να κάνει το δικό του επικοινωνιακό παιχνίδι ενώ τον είχαν εντοπίσει ;
Έχω κι εγώ τις απορίες μου .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου